Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади й місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, усі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) й скарги, що надійшли, повинні прийматися та централізовано реєструватися в день їхнього надходження. На вимогу громадянина, який подав звернення до організації, на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням найменування організації, дати надходження та вхідного номера звернення. Така копія повертається громадянинові.

    У разі виявлення порушень вищезазначених вимог чинного законодавства, просимо звертатися на „гарячу” телефонну лінію Держгеокадастру – 0-800-300-808

 

Відеопрезентація електронної послуги «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру»

 

Інформація про розгляд звернень громадян у І півріччі 2016 року

Інформація про розгляд звернень громадян Головним управлінням Держгеокадастру у Черкаській області протягом 2015 року

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про звернення громадян”

Порядок роботи прямого телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Головному управлінні Держгеокадастру у Черкаській області