Загальнонаціональний право​просвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО​!

Загальнонаціональний право​просвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО​!» реалізує Міністерство юстиції у співпраці з системою безоплатної правової допомоги, територіальними органами юстиції, за підтримки юридичних клінік, міжнародних донорів і партнерів.

Мета проекту – підвищити юридичну грамотність українців і сформувати нову правову культуру в суспільстві. Це масштабна реформа правової свідомості, яка забезпечить сталий розвиток України як сучасної демократичної держави.

Одним із ключових елементів, який забезпечує реалізацію проекту «Я МАЮ ПРАВО!», є надання громадянам безоплатної правової допомоги. Це дієвий та ефективний механізм, який дає можливість захистити свої права кожному.

Указом Президента України від 14 листопада 2017 року №361/2017 оголошено 2018 рік роком реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!».

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 155-р, затверджено План заходів на 2018 рік щодо реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!».

На виконання зазначеного Указу Президента України Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області розроблено план заходів на 2018 рік щодо реалізації  правопросвітницького проекту «Я маю право!»,який затверджений заступником голови Черкаської обласної державної адміністрації 12.06.2018.

 

Відеоролик щодо реалізації загальнонаціонального просвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО​!

Завантажити презентацію про проект «Я МАЮ ПРАВО!».pdf

Перейти на сторінку проекту «Я МАЮ ПРАВО!»

Звернення від громадян реєструють у день  надходження документа

Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади й місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, усі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) й скарги, що надійшли, повинні прийматися та централізовано реєструватися в день їхнього надходження. На вимогу громадянина, який подав звернення до організації, на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням найменування організації, дати надходження та вхідного номера звернення. Така копія повертається громадянинові.

    У разі виявлення порушень вищезазначених вимог чинного законодавства, просимо звертатися на „гарячу” телефонну лінію Держгеокадастру – 0-800-300-808

Відеопрезентація електронної послуги «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру»

 

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про звернення громадян”

Порядок роботи прямого телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Головному управлінні Держгеокадастру у Черкаській області