Кошторис на 2018 рік Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області по КПК 2803020 «Проведення земельної реформи»

Кошторис на 2018 рік Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області по КПК 2803010 «Керівництво та управління у сфері геодезії, картографії та кадастру»

Шановні громадяни та професіонали земельного ринку!

Нагадуємо, що на сайті Держгеокадастру доступні онлайн-послуги у сфері земельних відносин. Функціонал дає можливість просто, зручно й оперативно отримати найбільш потрібні довідки та документи.

За допомогою веб-сервісу e.land.gov.ua можна замовити адміністративні та отримати сервісні електронні послуги Держгеокадастру, зокрема:

отримати відомості Державного земельного кадастру, витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі, відомості про права власності на земельні ділянки, інформацію про осіб, що переглядали відомості щодо прав власності на земельну ділянку, довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та їх розподіл, подати заяву з надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, оформити запит на отримання документації із землеустрою з Державного фонду документації із землеустрою.

Щоб скористатись функціоналом, необхідно зареєструватися та авторизуватися в електронному кабінеті за допомогою електронної пошти, електронного цифрового підпису, платіжної картки банку (BankID) або через мобільного оператора (MobileID).

Без авторизації можна замовити отримання кваліфікаційного сертифіката й дубліката кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника, а також отримати витяги з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, Державного реєстру оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок.

Сертифіковані інженери-землевпорядники за допомогою веб-сервісу e.land.gov.ua можуть оформити заяву про державну реєстрацію земельної ділянки, заяву про внесення виправлених відомостей до Державного земельного кадастру, подати на погодження проект землеустрою.

Окремі види електронних послуг, наприклад замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, можна замовити безпосередньо з Публічної кадастрової карти (http://map.land.gov.ua/kadastrova-karta).

Запровадження електронних послуг як частини політики детінізації та боротьби з корупцією в сфері земельних відносин є одним із головних пріоритетів у діяльності Держгеокадастру. На сьогодні  вже 15 адміністративних послуг доступні громадянам онлайн.

 Загальнонаціональний право​просвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО​!

Загальнонаціональний право​просвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО​!» реалізує Міністерство юстиції у співпраці з системою безоплатної правової допомоги, територіальними органами юстиції, за підтримки юридичних клінік, міжнародних донорів і партнерів.

Мета проекту – підвищити юридичну грамотність українців і сформувати нову правову культуру в суспільстві. Це масштабна реформа правової свідомості, яка забезпечить сталий розвиток України як сучасної демократичної держави.

Одним із ключових елементів, який забезпечує реалізацію проекту «Я МАЮ ПРАВО!», є надання громадянам безоплатної правової допомоги. Це дієвий та ефективний механізм, який дає можливість захистити свої права кожному.

Указом Президента України від 14 листопада 2017 року №361/2017 оголошено 2018 рік роком реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!».

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 155-р, затверджено План заходів на 2018 рік щодо реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!».

На виконання зазначеного Указу Президента України Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області розроблено план заходів на 2018 рік щодо реалізації  правопросвітницького проекту «Я маю право!»,який затверджений заступником голови Черкаської обласної державної адміністрації 12.06.2018.

 

Відеоролик щодо реалізації загальнонаціонального просвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО​!

Завантажити презентацію про проект «Я МАЮ ПРАВО!».pdf

Перейти на сторінку проекту «Я МАЮ ПРАВО!»

Звернення від громадян реєструють у день  надходження документа

Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади й місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, усі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) й скарги, що надійшли, повинні прийматися та централізовано реєструватися в день їхнього надходження. На вимогу громадянина, який подав звернення до організації, на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням найменування організації, дати надходження та вхідного номера звернення. Така копія повертається громадянинові.

    У разі виявлення порушень вищезазначених вимог чинного законодавства, просимо звертатися на „гарячу” телефонну лінію Держгеокадастру – 0-800-300-808

Відеопрезентація електронної послуги «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру»

 

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про звернення громадян”